Grafické použití sloganu „Žít Brno“
Tiskový mluvčí města Brna Pavel Ž. vydal tiskovou zprávu města Brna, věnující se brněnskému sloganu Žít Brno, která vysvětluje, jak tento slogan správně používat.
Implementace City Identity (neboli Šaliny) a neverbálních aktualit města Brna se obřím skokem posunula vpřed. Rada města Brna schválila dne 28. června 2011, že je Brno nejlepší a největší město na celé Moravě a možná i v Čechách, a to vše díky sloganu Žít Brno. Díky obsidiánu pana primátora se podařilo spojit slogan s logem, takže to můžeme používat dohromady. To nám závidí celý Adamov a část Vyškova.
„Díky svému bakalářskému studiu na prestižní Vysoké škole Karla Engliše a.s. vím, že moderní město, jako je Brno, potřebuje mít také slogan jako Brno, který bude pomáhat žít Brno. Ze zahraničních zkušeností také víme, že na rozdíl od loga slogan obvykle nikdo nepotřebuje, ale mohl by,“ uvedl primátor města Brna Bc. Roman Onderka v Brně.
Co bude následovat?
V následujícím období bude vytvořena webová stránka projektu Šalina na stránce http://www.zitbrno.cz/. Tento web bude obsahovat všechno a bude dostupný všude, hlavně na internetu.
Proč si Brno zaslouží svoji značku?
Protože to schválila rada města Brna. Svůj slogan má například New York a díky sloganu je to úspěšné a bohaté město. Brno se tak díky radě města stalo stejně úspěšné, jako již zmiňovaný New York, možná i úspěšnější.
Čím se značka města může vyjádřit?
Značku můžete vyjádřit různě. Třeba naším novým sloganem Žít Brno, který je proto velmi vhodný. Dá se totiž napsat například na letáčky nebo na nějakou cedulku, která může být i velká. Velké cedulce říkáme billboard.
Jaká je tedy tvář Brna?
Jak už bylo uvedeno, rada města schválila, že je Brno největší město na Moravě a možná i v Čechách a to stejné můžeme říct i o jeho tváři. Z mnoha výzkumů vyplývá, že současné Brno je jednoznačně vnímáno jako město orientované na rozvoj heren, obchodních center a parkovišť, což je v souladu i s hlavním koncepčním dokumentem, kterým je Strategie jako Brno. Dále víme, že Brno je pozitivně vnímáno prostřednictvím kulturních aktivit města (Tajemství zlatého draka, odsun nádraží o kus dál, atd.). Mezi další významné a důležité prvky spojované s Brnem patří i jiné věci (Modřice, zastávka Vlhká a Masná nebo Adamov).
19.20
Jako francouzsky obcan ja protestuji by Palermo d’ Moravia uzivalo muj nom jako le slogan!
21.16
Co to je proboha za Sr….čku? Velké cedulce říkáme billboard? Brno je úspěšnější než New york? A co to má být – ŽÍT BRNO?
Vždyť to ani nic neznamená!!!