Cyklohrozba útočí, Krno bije na poplach

5. 9. 2013 13.01 87 komentářů

Sdílej tento článek

Autor:

Nálepky:

Dosud v Krně platilo, že slušní lidé na kole nejezdí. Avšak v ulicích dramaticky nárůstá počet cyklolidí – častěji známých jako cyklozmrdi, kteří pouhou svou přítomností ohrožují Krno jako životní styl. Posledním valem chránícím Krno před rozvratem je Policie ČR, která hodlá 19. září s cyklolidmi zúčtovat jednou provždy. Západní metropole se utápějí v dopravních problémech a zcela nesmyslně nechávají zaplavovat své ulice jízdními  koly, která nejsou nikde evidována a nikdo si vůbec nemůže být jistý, co za lidi na nich vlastně jezdí. Krno se těmto zhoubným trendům dlouhodobě úspěšně brání zaplněním každé škvíry města motorovou dopravou tak, aby se do ulic žádná kola prostě nevlezla. „Dovedu si představit, co by cyklisté v centru mohli způsobit. Mnohdy nezazvoní, překvapí chodce zezadu, ten se lekne a pak by mohl skončit pod tramvají,“ popisuje cyklohrozbu náměstek Krna pro dopravu Robert Kotzian.

Nikým nevolený cizák – NAKOLEON. Zdroj: Moravská galerie

Jednotná fronta chránící Krno před zkázou cyklohrozby však dostává trhliny a jsou nesmyslně realizována cykloopatření, která stejně nikdy nebude nikdo využívat. Kopec Úvozu mají potíže zdolat automobily, cykločlověk ve stoupání zkolabuje, omdlí a zablokuje na dlouhé hodiny dopravu. Nemluvě ani o Kounicově, kde nikým nechtěné cyklopruhy omezí Krnem zaručenou svobodu obyvatel parkovat automobily systémem „Parkuj si, kde chceš.“

 

Do Krna kolo nepatří, říká npor. Póč. Zdroj: Hellparty.cz

Posledním valem bránicím cyklohrozbě pozřít Krno se tak stává Policie ČR. „Do Krna kola prostě nepatří. V jiných městech snad být mohou, ale ulice Krna na to nejsou uzpůsobeny,“ líčí svá ideová východiska vedoucí Dopravního inspektorátu npor. Roman Póč. Zároveň jedním dechem upozorňuje na další nebezpečí cyklohrozby: „Kola bohužel nepotřebují technickou kontrolu a na ulících se tak pohybují nebezpečné vraky.“ Na cyklohrozbu je třeba reagovat přiměřeným způsobem. „Když vidím některá kola, nejraději bych je fleksou na místě rozřezal,“ vyznává se nadporučík.

 

Cyklohrozba však dosahuje obludných rozměrů. Nejnověji se v Krně objevil nikým nevolený NAKOLEON a na celou jednu hodinu chce s tisícem lidí na kolech šířit zmar a zkázu. „Chcete vidět fotky mrtvých chodců?“, zděšeně reaguje zástupce veducího DI npor. Milan Havlíček. „Jak zaručíte bezpečnost, když se na přechodu objeví slepý a hluchý člověk a vkročí do jízdy? To je absolutně nepřijatelné,“ už střízlivě popisuje situaci. Policie ČR si nehodlá cyklohrozbu nechat přerůst přes hlavu, což v minulosti názorně demonstrovala zkrocením 80 cyklolidí pomocí 8 policejních vozů.

Komplexní posouzení nebezpečnosti NAKOLEONa. Zdroj: Oddělení boje s cyklohrozbou PČR Krno

„Zcela nepřípustné, výrazné ohrožení bezpečnosti a plynulosti, ohrožení životů a zdraví, nesouhlasíme, zásadně nesouhlasíme,“ dala Policie ČR jasnou zprávu NAKOLEONovi a 1 000 jeho věrným, kteří chtějí vyrazit 19. září v 18.00 na společnou projíždku Krnem a nakazit cyklochorobou ostatní slušné a zranitelné Krňany. „Pokud opravdu vyrazíte, bude o tom informována pořádková policie,“ povolává na scénu policejní robokopy nadporučík Havlíček. S cyklohrozbou se nevyjednává, s cyklohrozbou se bojuje, v sázce je celé Krno.

Rozřezáním kola zabráníme jeho dalšímu nebezpečnému používání. Zdroj: Příručka Policie ČR Krno

Policie doporučuje tuto a jiné cyklohrozby „orientovat na komunikace určené a vhodné pro daný účel a druh dopravy.” Takovým místem by mohl být krněnský velodrom, kde by cyklolidé mohli bezpečně kroužit dokolečka a kde by případně Policie ČR neměla problém proti cyklolidem efektivně a rychle zasáhnout. „Kombinace vodních děl a slzného plynu by cyklohrozbu neutralizovala s minimálními náklady pro daňového poplatníka,” zamýšlí se nad výhodami velodromou bezpečnostní analytik Lukáš Visingr.

Osud Krna nyní leží v rukou Policie ČR a její bojeschopnosti. Samotní Krňané mohou nyní volit mezi dvěma strategiemi, jak Krno chránit před cyklohrozbou. Ti aktivní nechť 19. září hromadně usednou do automobilů a vydají se blokovat cyklohrozbu kdekoliv po její trase. Neberte však varování Policie ČR o ohrožení životů a zdraví nadarmo a klidně zůstaňte doma. Dobu trvání zvýšené cyklohrozby můžete věnovat destrukci jízdního kola, pokud nějaké nedejbože vlastníte. Obzvláště účelná je nevratná destrukce úhelnou bruskou podle doporučení vedoucího DI npor. Póče.

87 Komentářů

  • Jagdpanther

    Však vám to policajti v tom vyjádření napsali jasně – pořádání pumpičkářských orgiích na hlavních mšětských tazích je prasárna nejhrubšího zrna.
    A ano, kolo je sportovní nástroj, v jisté míře (tak pět měsíců v roce) použitelný jako dopravní prostředek – něco jako kajak v praze. Lidé se svobodně rozhodují a v drtivé většině se rozhodují jezdit auty. Do čehož jaksi nikomu vůbec nic není.

    • “Lidé se svobodně rozhodují v drtivé většině” Víc opravdu není třeba dodat kurňa.

    • To je roztomily, jak se ve svy cechackovsky omezenosti pletes v uplne kazdy vete svyho postu :-)

      • To je roztomilý, jak nějakej chytrolín řekne, že se někdo v nečem plete, ale už neřekne v čem, aby náhodou nedošlo k věcné diskuzi.

        • Když vyjedeš za hranice ČR do nějaké civilizované země (ačkoli už i v té Praze už dochází k jistým změnám), zjistíš, že (když budu reagovat jen na jeden z Jagdpantherových nesmyslů) kolo není primárně sportovní nástroj. Je to dopravní prostředek, konkurenční vůči automobilům a vítězící. Letos jsem byl ve Švédsku a ve Stockholmu (tedy nikoli Bullerbynu, ale v hlavním městě) jsou kolo (+chůze) jasně majoritní způsoby přepravy.

          A s ohledem na to, že příklady by si člověk měl asi brát právě ze zemí, kde se věci dělají dobře, abnormalitou není používání kola, alébrž česká posedlost auty – připadá vám normální, že většina lidí se samostatně přepravuje v dopravním prostředku pro 4/5?

          A jen tak na okraj, ať nejsme jen na severu…

          http://www.topzine.cz/dychate-cerstvy-vzduch-berlin-je-mesto-s-nejcistsim-ovzdusim-v-evrope

          • Pokud to kolo tak slavně vitezi, tak by bylo fajn to podporit nejakou statistikou. Páč to je docela široké konstatování, že něco někde vítězí.

            Ne, nepřipadne mi to ani trochu nenormální používat takto majoritně auto. Nebo snad ty 4/5 lidi nemaj na výběr, jsou ovce a vlastně otroci systému?

            Že je v Berlíně čerstvej vzduch? No a?
            To naprosto neospravedlnuje pokus cykloteroristu si brat jako rukojmi lidi, kteri s tim nemaji a nechcou mit nic spolecneho.

            ps: článek o Berlíně hovoří o nějaké studii, ale link nikde. A soudruzi z BUND nemaji web v AJ. A navíc mi dovolte pousmát se nad meziročním poklesu emisí o 33, resp 50 procent. Ani ve snu :) )))

          • co to znamená “kolo vítězí” to je asi nějaká cyklovymaštěná mantra kterou všude slyším. V čem vítězí? Co to je za závod? Jaká jsou pravidla? Pendrek kolo vítězí. Prostě se člověk potřebuje dostat z A do B a podle místních podmínek, ceny, pohodlí a rychlosti si zvolí ideální dopravní prostředek. Když se kouknete na stránky sluníčkových cyklobuzen z automatu zjistíte že i ve vlastním grafu podílu dopravy v mecce všech šlapek Kodani se jezdí víc autem než na kole. Jedinej kdo je tam v menšině je MHD. Takže se přestaňte otírat o auta a namalujte si transparenty protestující proti tramvajím a cyklojízdy přesuňte do metra :-)

          • Na druhou stranu je potreba rict, ze cyklisti ve Stockholmu jsou dost bezohledni (narozdil od mistnich ridicu motorovych vozidel). Takze sice pro cyklisty je to raj, ovsem pro chodce naproste peklo. Cestou do prace se me pravidelne snazi alespon jeden cyklista zabit, popr. trvale zmrzacit.

          • Sheogorath

            Ale my se tu nebavime o tom, co je za hranicemi, potazmo co vyhovuje lidem napr. ve Svedsku, my se bavime o potrebach a nazoru obyvatel Brna.
            Ano, kolo je sportovni nastroj s moznym vyuzitim jako dopravni prostredek.
            Ale…

            K efektivnimu a hlavne bezpecnemu pouzivani verejnych komunikaci kazdy ridic projde autoskolou. Zde je mu vysvetleno a prakticky demonstrovano, jaka jsou pravidla pouzivani silnicni infrastruktury, dopravni znaceni a zakladni etiku.

            Naproti tomu, prumerny pumpickou prasteny cyklista nema ani tucha o dopravnim znaceni, bezpecnosti, a o etice uz vubec nemluve. Chovaji se na silnici nepredvidatelne, ignoruji dopravni znaceni (plne cary, zakazy odboceni, dokonce i smer jizdy) a v mnoha mistech zpomaluji a komplikuji dopravu jinym lidem.

            Proc upravovat (rozumej ku*vit) silnice a ulice v brne vytvarenim cyklopruhu, ktere vetsinu roku nikdo nebude vyuzivat.

            Proc by mel byt na semaforu pred auty prostor pro cyklisty, kteri svym pomalym rozjezdem zbrzdi celou kolonu, prispeji k zacpam a tim i k horsi smogove situaci?

            • Když už jako cyklista po Brně nerespektuji dopravní značení, je to proto, že alternativou by bylo jet s auty v kolonách po frekventovaných silnicích nebo na okruhu! Prostě chybí prostor (doslovně)pro dopravu po městě na kole.
              Bohužel, pouze zabedněnec nepochopí jasné výhody dopravy na kole – čistý vzduch, mizí potíže s parkováním (prostor, který zabere zaparkované kolo vs. auto…).

              K poslednímu odstavci: ten vyhrazený prostor na semaforu před auty je dobrá věc. Zkuste si někdy udělat dvacet dřepů za výfukem svého auta, a pochopíte. A spíše výjimečně zde stojí víc než jeden cyklista, a ten rozjezdům aut nebrání!

              Poslední poznámka: I já platím daně, ze kterých jsou silnice zbudované a udržované. Je pouze mojí volbou, jestli po nich budu jezdit autem, kamionem, nebo na koloběžce. Údržba asfaltu, kde jezdí kola, nestojí skoro nic /oproti autům/.
              Smiřte se s cyklisty. Nesmrdí, a šetří peníze všech.

            • Tento komentář nemá chybu. Sheogorath(e)
              1000 bodů!

    • ak nie je nikomu do toho ze niekto jazdi autom (osobne si myslim, ze smrdiace jednym clovekom obsadene plechovice asi negativne vplyvaju aj na ostatnych) tak to bude to iste aj pre cyklistov. Cyklista nemoze na chodnik, cyklista nemoze na cestu. Tak kde ma jazdit? ja jazdim po brne bicyklom dost na trasach do 4-5km vacsinou rychlejsie ako autom. A osobne sa mi zda fakt divne, ze by som si mal vozit zadok v aute a stat v kolone, ked mozem ist busom. Brnenski vodici a lontaci proste nedokazu do svojho zorneho pola zaradit ani cyklistov ani skutristov. Vychova nepomaha, asi bude treba represia. Mnoho skusenosti zo Stockholmu, Hannoveru, San Francisca hovori ze ano bicykel ako mestsky dopravny prostriedok je skutocne namieste. A ak to pochopia aj dute hlavy v autach, ktori maju falosny pocit nadradenosti, bude to skvele

      • Jagdpanther

        Cyklista se má naučit dopravní předpisy a jezdit tak, aby nezdržoval okolní dopravu zbytečně pomalou jízdou. Pak ať si klidně jezdí po silnici. Vzhledem k tomu, že málokterý cyklista je schopen splnit byť jen jedno kritérium (natož obě), tak prostě po silnicích jezdit nejde. A není to problem aut, ale cyklistů.

        Busom sice můžu jet ale pokud si mám na trase dveře od domu – dveře do práce vybrat 15 minut čistá ruka vlastním autem v chládku, pohodě a sám nebo 50 minut v busu plným smradu, vedra a přecpaným lidma tak si asi vcelku logicky vyberu to auto, ne?

        represia? Jako myslíte že budou stát policajti (nebo cyklofašisti) a budou každého řidiče pokutovat za zbytečnou jízdu, nebo jak?

        A neznám ve svém okolí člověka, který by dobrovolně vyměnil auto za kolo. Auto jede vždy. Ať je vedro, mrzne, sněží, prší. Což se o kole, respektive o kolistovi, říct nedá.

        • “Cyklista má jezdit tak, aby nezdržoval dopravu zbytečně pomalou jízdou” – tohle je dobrý příklad,jak nezdržovat řeč/slovo pomalým myšlením (“auto jede vždy”). Vy normálně vystupujete někde v kabaretu nebo je to vážné?

          • Jagdpanther

            No o bezdůvodně pomalé jízdě hovoří i zákon.
            A myšleni jsou tím ti magoři, co namísto po krajnici jezdí naschvál zlomyslně v půlce pruhu, aby všichni za ním museli brzdit a čekat, až ho budou moct předjet. Takoví dostávají bez výjimky okenovou spršku :)

        • grim leaper

          Myslím, že cílem represe mají být zřejmě dopravní předpisy porušující a cyklisty ohrožující lidé v autech, ne kterýkoli řidič… já ve svém okolí takových lidí, kteří dají přednost kolu před autem, nebo MHD před autem, znám hned několik, a sama jsem také jedním z nich. Víte, možná je to překvapení, ale ne všichni to vidí stejně jako Vy

        • Omlouvam se za vyrazy dopredu, ale ty jsi fakt psycho… . Je videt, ze tva pohodlnost, lina prdel, piliny v palici a jeste totalni bezohlednost ti totalne prerostly pres hlavu. S tebou a tobe podobnymi nema smysl diskutovat, protoze holt jste “chudaci” a vam uz neni pomoci…

        • Jakub Vémola

          Co takhle se pokusit dohlédnout alespoň na špičku vlastního nosu :-) Není to tak těžké, jak by se mohlo zdát, věřte mi.

        • Auto jede vždy. Ať je vedro, mrzne, sněží, prší. Což se o kole, respektive o kolistovi, říct nedá.

          Ne, je to přesně naopak. Kolo je levné, závady většinou snadno (i svépomocí) opravitelné, což se o autu říci nedá (navíc kdekdo má víc kol).
          Pro správně vybavené kolo a dobře oblečeného cyklistu neexistují limity ohledně počasí.
          Déšť, louže- s dobrými blatníky je to relativně v pohodě, bez blatníků do deště jednoznačně nedoporučuji.
          Oblečení a obuv- nepromokavé s membránou se hodí (některé, např. Goretex) i na kolo v případě deště
          Všiml jsem si, že když vytrvale prší, poklesne intenzita osobní automobilové dopravy ve městě o polovinu i více. Z toho lze usuzovat, že většina těchto cest (většinou stejně jen jedna osoba v autě) je zbytných nebo zbytečných.

          • …a se zimními plášti (ty s kovovými hroty) lze jezdit bezpečně i na zledovatělém sněhu (nebo prý dokonce i na čistém ledu)

            • kovové hroty jsou u nás zakázány, ale to smaozřejmě není problém pro bezohledné účastníky provozu, kteří už teď kašlou na všechno. Chodníky, přechody, jízda na červenou, jednosměrky atd.

              • Zakázany asi nejsou, protože se běžně prodávají :-D

                http://www.mall.cz/trekingove-plaste/schwalbe-snow-stud-

                S tím se dá jezdit po silnici (vyšší tlak) i zledovatělém sněhu (podhuštěné). A samozřejmě lze běžně koupit i zimní pláště s vyšším počtem hřebů (i ve středu pláště)

                • cyklista

                  Cituji:…Perfektní zimní plášť se kterým se dá jezdit i po silnici, jelikož hřeby nejsou umístěny na středu běhounu…A v náklonu při zatáčení?…
                  Jinak z ustanovení § 21 odst. 11 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, vyplývá, že v České republice
                  …není dovoleno používání pneumatik s protiskluzovými hroty pro všechna vozidla, s výjimkou vozidel záchranné služby…

                  • S těmi plášti s hroty (vč. těch co mají hroty i ve středu pláště) se dá jezdit klidně i po silnici. Akorát je to trochu slyšet a dochází k určité ztrátě energie (hlavně při jízdě do kopce). Proto se hodí spíš jen na zimu, na jaře není problém “přezout” do normálních plášťů. Jezdit v zimě se dá ovšem i v normálních, při jízdě na zledovatělých úsecích to však již chce trochu opatrnosti a zkušeností. Jinak třeba jízda v zimě v normálních pláštích na cyklostezkách a nezledovatělém sněhu (pokud ho není moc) celkem není problém, o silnicích ani nemluvě. Kde dostane smyk prostě auto, tam i kolo a naopak. Problémem z hlediska bezpečnosti pro cyklistiku v zimě není tedy hlavně terén, ale v prvé řadě motorová vozidla (při event. pádu se cyklistovi s největší pravděpodobností nic nestane nebo jen lehké zranění, ale pokud do něho narazí a přejede auto- má prostě smůlu)

                    • cyklista

                      Tak ještě jednou: … není dovoleno používání pneumatik s protiskluzovými hroty pro všechna vozidla, s výjimkou vozidel záchranné služby na veřejné komunikaci… (z důvodu poškození vozovky). Především by se zde nemělo nabádat k porušování předpisů. Jeden cyklista možná žádnou velkou škodu nezpůsobí, ale při četnějším nasazení? Už jsem třeba dlouho nejel kolem brněnské přehrady, ale ta stezka se rok od roku viditelně zhoršovala vlivem terénních plášťů horských kol, a to i v místech s kamenitým podkladem! To, že se pláště s hroty prodávají, nic neznamená. Prodejce se z toho vyvlíkne poznámkou “nehomologováno pro veřejné komunikace” nebo podobně.
                      Sám jezdím posledních cca 15 let výhradně na slickách a s trochou opatrnosti to jde i na sněhu (omylem vyzkoušeno na Vysočině a na Šumavě).

                  • Jenže – aspoň pokud vím – kolo není ze zákona vozidlo. Přehled toho, jak zákon definuje vozidlo, lze nalézt na wikipedii: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie_vozidel

                    Tudíž to zákonné omezení, co odkazujete, není pro kolo relevantní. Technické požadavky na jízdní kola jsou stanoveny jinde – Příloha č. 13 k vyhlášce č.341/2002 sb.

                    • Prosím smáznout, chyba ve čtení – je to kategorie R.

                    • Začal jsem psát reakci a až potom jsem si všiml Vaší opravy, nicméně, aby bylo jasno, dám to do diskuze potřetí: bicykl nesmí na veřejnou komunikaci s pneumatikami opatřenými hřeby, to může pouze sanitka.

        • Jana Kaas

          Tady je prostě škoda slov. To je prosťáček, a jak se přiznává, i jeho okolí zřejmě trošku trpí. Tihle parablbové se jaksi přirozeně sdružují…

        • Asi proto, když mrzne, tak je podstatně méně aut, než když zima skončí :-D

    • Prasárna nejhrubšího zrna je vozit si zadek po městě autem.
      Lidi se naštěstí jezdit auty nerozhodují v drtivé většině, ale asi tak jenom z poloviny. Protože kdyby se rozhodovali v drtivé většině, tak se tím autem přes zácpy nikam nedostanou. Takže v zájmu každýho, kdo jezdí autem, je, aby co nejvíc lidí jelo MHD nebo na kole. A taky to je v zájmu každýho, kdo se chce v Brně nadechnout.
      Kdyby nebylo cyklojízd, tak by město na cyklisty kašlalo ještě víc a o nějakých cyklostezkách nebo cyklopruzích bychom si mohli nechat leda tak zdát.

    • jan jonás

      Hm, neni pravda, ze se lide rozhoduji svobodne. Jelikoz mam s dopravou v Brne celkem slusnou zkusenost (3 roky v atelieru, ktery dopravni opatreni navrhoval a projednaval s urady), pak muzu (cestny pionyrsky) prohlasit, ze jsem napriklad pri projednavani projektu na uradech setkal se desitkami lidi, kteri do me furt huceli, ze ´uz by chteli na to kolo sednout a jet do prace, ale ze bez nejakejch opatreni, co by treba zpomalily provoz, nebo je nejak jinak ochranily, maj strach, ze je sejme nejakej sekac, co se svobodne rozhodl jet autem. Tak jedou, samozrejme ze zcela svobodne, autem taky.´ Tak nejak je to s tou svobodou…

  • Auto*mat na brněnský způsob? Ne, děkujeme.

    • V…e, kolo odjakziva bylo dopravni prostredek až pak se stalo sportovnim načiní a to pouze pro zlomkek lidí.Douč se základy.

      • No a? Takže je fajn a cool blokovat provoz ve všední nějakou cyklojízdou? Co to má jako vyjádřit?
        Že kolo je taky dopravní prostředek? No ano, je. Ale není k tomu třeba prudit.

        Co takhle to nechat na lidech, aby se sami rozhodli, kterej způsob dopravy je pro ně nejvhodnější?

        p.s.: počtu jednoho tisíce účastníků se hlasitě směji. Pokud bude hezky, tak max 400. Pokud bude chcát, tak budou kamarádi aktivisti rádi za 100 lidí.

        • PravdaBoli

          Mišák s měkým I, to mluví za Vše , takže si nejdřív dostuduj český jazyk a nevyjdařuj se . Děkuji .

          • Panebože, co je tohleto za klauní! “facepalm”

            Mišák je přezdívka stará mnoho a mnoho let a vznikla s vědomím gramatické chyby. Takže mi pane grammar nacisto polibte víte co….

        • Nejvíc není cool blokovat provoz každý všední epidemií aut.
          Cyklojízda typu Critical Mass má tu výhodu, že se osmělí projet město kolmo spousta těch, kdo by jinak do té motorové vřavy nesebrali odvahu. Mluvím ze své zkušenosti – taky jsem se osmělil a teď po městě na kole jezdím. A je to nejrychlejší způsob cestování po městě, jak jsem zjistil.

        • Jana Kaas

          Tak ses, Minimišáku netrefil s počty, že? No, není to jediný, kde ses kdy netrefil… Hlasitě pláčeš tedy?

          • Jsem klidný. Ale držme se faktů, aktivisté projeli Brnem a vlastně nikdo nevíme proč. Názorová vyprázdněnost zůstává.

            Prosím vás Janičko, vysvětlete mi, kde jinde jsem se ještě netrefil?

    • Ano, děkujeme! Na Brno dobrý!

      • Jagdpanther

        Auto*mat a jim podobné bytostně nenávidí i cyklisti s trochou soudnosti v těle, protože jim všem dělá negativní reklamu. Co si člověk v autě zapamatuje? Cyklistu, kterýho normálně předjel na silnici a co nedělal problémy, nebo bandu frustrátů, co si blokuje hlavní silnice, aby si párkrát do roka dokázali že nejsou úplný nuly?

  • Hm – tak mě napadlo, že dcera se každoročně účastnila pochodu studentů řečkovického gymnázia v rámci oslav Majálesu. Za policejní asistence průvod studentů v sobotu dopoledne zhruba hodinu prochází frekventovanými ulicemi Řečkovic a Medlánek. Je evidentní, že policie má ke srovnatelným akcím zcela rozdílný přístup…

    • Jagdpanther

      Pokud se v těch řečkovicích nevydali na R43 tak to není ani zdaleka takovej problém, jako když si hustilky zaberou Koliště, poměr dopravy je tam velice rozdílný.
      A navíc studenti jsou naše budoucnost. Kolo je minulost, dopravní prostředek pro chudinu z doby krále Klacka. Dnes již naštěstí dávno překonaný.

      • Neviem, či to myslíš vážne alebo len trolluješ, ale si pekne mimo. Ak nechceš jazdiť na bicykli, tak nejazdi, ale ako automobilista by si mal byť vďačný každému, kto autom necestuje. Lebo neviem čo budeš robiť, až fakt nebudeš mať pred domom kde zaparkovať a na cestách v meste bude tak plno, že pôjdeš krokom. Možno máš vlastnú garáž alebo vyhradené miesto, ale vlastné súkromné cesty po meste asi nemáš. Potom budeš rád za každého, kto presadne z plechovky na bicykel.

      • jan jonás

        troll attack :)

  • Cykločlověk – nebo chcete-li cyklozmrd starší 10 let na chodníku nemá co dělat. Pokud to někomu není jasné, nechť si nastuduje §53 zák. 361/200Sb. Jsem rád, že to policie neignoruje a pokutuje.

  • Cykločlověk – nebo chcete-li cyklozmrd starší 10 let na chodníku nemá co dělat. Pokud to někomu není jasné, nechť si nastuduje §53 zák. 361/2000Sb. Jsem rád, že to policie neignoruje a pokutuje.

  • Klasický problém, lidi brečí, že nemají kde parkovat, další že nemají kde jezdit na kole… chápu obě strany, prostě by to chtělo přebourat město, kdyby to šlo, není na to místo. Proti cyklistům nic nemám, ale bohužel je v lásce moc nemám, je mezi nimi dost bezohledných vemen, ikdyž kolikrát vlastní řidičák. Plno cyklistů se tváří, jako by měli snad ještě větší přednost než šalina. Na kole jsem jezdila moc ráda, ale v Brně se tak nějak bojím. Holt dřív nepřemýšleli nad tím vším, aby jsme měli cykloztezky jak v Paříži, kde je to teda fakt úžasné. Někdy jsme vlastně rádi, že se k se mezi cestu a dům vleze vůbec chodník :-D
    http://www.google.cz/imgres?sa=X&hl=cs&biw=1600&bih=785&tbm=isch&tbnid=HPP7BAwH0O86HM:&imgrefurl=http://ustecky.denik.cz/galerie/chodninadrazi_sloupy.html%3Fmm%3D2136193&docid=vvv1FXHm8MzLxM&itg=1&imgurl=http://g.denik.cz/54/cb/3190856__st__nad_labem__zk__chodn_k_u_n_dra___probl_m_denik-1024.jpg&w=660&h=495&ei=X90pUtWuBMrdtAaLsYCIAg&zoom=1&ved=1t:3588,r:21,s:0,i:154&iact=rc&page=1&tbnh=182&tbnw=196&start=0&ndsp=28&tx=112&ty=89

  • Jeník Filipec

    A vůbec já bych to zakázal všecko a budou mít po prdeli anarchističtí cyklolevičáci i liberálně-pravicoví businessgangsteři na vozech, capat budou všichni pěšky, baráky v centru patřičně stoupnou na ceně a opustí je naše drahé cigánstvo, policie ušetří za pohonné hmoty a ešte budou moci být všichni furt naplech. A kvalitní krněnský asfalt ze silnic budeme vyvážet do polska výměnou sa sůl na chodníky na zimu. Stejně mně vytáčí že nemůžu s bruslema do mhd, na těch se dá po městě celoročně. Až na ty kostky že.

  • musím souhlasit s policií, plánovaná trasa (Koliště-Dornych- Zvonařka-Poříčí- Mendlák- Úvoz- Údolní) v danou dobu je jednoznačně vydíráním celého Brna; nejenže ochromí provoz autodopravy, tak ve výsledku i MHD

    • PravaBoli

      Ty musis byt strasnej chudacek stav se pro ránu

      • Bicykly jako dopravní prostředek mi nevadí, tím pádem ani cyklisté; ale patra „sportovců“ na strojích, jenž nemají na silnicích co dělat ta ano. Bylo by zajímavé, kdyby v rámci „cyklojízdy“ policie zkontrolovala stav bicyklů a cyklistů v rámci běžných silničních pravidel.

    • PravdaBoli

      Vám v Brně se spíš ochromilo přemýšlení a né autodoprava. …peníze,TV,FB,obchody a jiné další skvělé výdobytky této doby, proto to u Vás vypadá tak tragicky a lepší už to nebude.

    • Někdy před týdnem, praskla voda v na ulici Bratislavské. Na několik dní zcela ochromila provoz autodopravy, tudíž je vydíráním celého Brna. Žádám zastavení veškerých dodávek vody do Brna, aby již nikdy nedošlo k podobnému omezení našich osobních svobod!

      Obdivuji každého, kdo osedlá prostředek z doby krále Klacka. Překonává vlastní lenost a pohodlnost …i tu mentální. Neříkám, že je to doprava na zimu, ale svoje místo mít má. To že si prasoidi na radnici staví předražené nesmyslné cyklostezky, nesouvisí až tak s lidmi, kteří rádi jezdí na bicyklu.

      • Jagdpanther

        Jenže je to to samé, jako nahrazování stabilních zdrojů el. energie těmi nestabilními. Jaderka nebo uhelná elektrárna běží nonstop bez výkyvů. Větrná elektrárna nebo solární fungují nárazově, jen když fouká vítr nebo svítí slunce. Tudíž nemůžete postavit městskou dopravu na kole, na kterým většina lidí pojede jen když bude hezky. Jakmile zaprší tak si sednou do auta a když na to nebude město koncipovaný tak se doprava naprosto zhroutí.

        • Please just go to Fukushima.

        • Tudíž nemůžete postavit městskou dopravu na kole, na kterým většina lidí pojede jen když bude hezky. Jakmile zaprší tak si sednou do auta a když na to nebude město koncipovaný tak se doprava naprosto zhroutí.

          Ne, ale můžeme posílit a zatraktivnit MHD (efektivní, v jednom voze destíky lidí), osobní automobilovou dopravu (neefektivní, neohleduplná, hlavní příčina dopravních zácp a nehod) znevýhodnit tak, aby se aspoň zbytné cesty nevyplatili. A samozřejmě podporovat cyklistickou dopravu (cyklopruhy, cyklostezky)

          • “Ne, ale můžeme posílit a zatraktivnit MHD (efektivní, v jednom voze destíky lidí), osobní automobilovou dopravu (neefektivní, neohleduplná, hlavní příčina dopravních zácp a nehod) znevýhodnit tak, aby se aspoň zbytné cesty nevyplatili. A samozřejmě podporovat cyklistickou dopravu (cyklopruhy, cyklostezky)”

            Tohle by stálo za nejakou elaboraci:
            - jak zefektivníte MHD a donutíte jezdit lidi hromadne mastnou tyčí?
            - jak se doslo k zaveru, ze auta jsou neefektivní? Byla prosím nějaká studie, nebo to je jen pocit?
            - to stejné s neohleduplností
            - hlavní příčina dopravních zácp? není tím spíš poddimenzovaná infrastruktura?

            - a jako zlatý hřeb by mě fakt zajímalo jak chcete znevýhodnit automobilovou dopravu? A lastbatnotlíst, jak pane sociální inženýre rozhodnete, která cesta je a není zbytná!

            • -MHD zlevnit (někde je dokonce zadarmo, navýšit počet spojů a linek
              -osobní automobilová doprava: ekologické daně
              -žádná infrastruktura není nafukovací, i kdyby se 2x navýšil počet drahých silnic, tunelů, objezdů apod. jen to přiláká ještě víc aut a situace (zácpy apod.) bude ve výsledku ještě horší
              -lze zavést ekologické daně ve městech na osobní automobilovou dopravu; každý kdo jezdí do práce z pohodlnosti osobním autem může použít místo toho MHD event. třeba kolo;
              -domnívám se, že provozovat osobní automobil ve velkoměstě by měla být jen výsada bohatých (event. těch co by skutečně potřebovali-což je naprosté minimum)- nejsem tedy pro žádné zákazy, ale pokud většinu ceny cigaret tvoří daň, totéž by se dalo nějak (nevím přesně jak) provést s osobními automobily

  • Přes víkend jsem se zamyslela – a zdá se, že věc je křišťálově jasná – jak by řekl klasik :-) .
    Jsem řidič i nadšený cyklista (každý den do/z práce), jako řidiči mi taky není příjemné, když se cyklistům musím vyhýbat. Tak co s tím?
    1) Když se cyklisté “uklidí” do cyklopruhů, budou řidiči spokojenější
    2) Cyklisté taky, protože se budou cítit bezpečněji
    3) Nejspíš se z řady řidičů stanou cyklisté a překvapivě se zvýší průjezdnost městem pro řidiče zbývající
    Takže jsme s Vámi a Vy buďte s námi – těším se na setkání u Nakoleona :-) .
    Howgh
    P.S. O Botanické prosím nediskutujte – takhle cyklopruh vypadat nemá

    • Jagdpanther

      problém je, že ty cyklopruhy není kde stavět, nejsme v Nizozemí abychom zasypali kanály a udělali z nich cyklopruhy. Takže se ty cyklopruhy ukrojí odkud? ano správně, z jízdních pruhů. Tudíž z pruhu pro auta, kde za hodinu projede několik set (ne-li tisíc) aut uděláme pruh pro dvacet cyklistů za hodinu? To z hlediska efektivity dopravy(a o tu jde především) není tak říkajíc vůbec dobrej deal

      • Tak se třeba pokusíme najít nějaké inteligentní řešení, ne ;-) ?

      • promin mi ty sasku…ale chces nam tady tvrdit, ze drive bylo auto nez kolo? takze kdo komu co ukrojil??? takze neprud, kdyz si ted aspon kousek z “toho ukradeneho” vezmou cyklisti zpet!

        • cyklista

          trollové mají ban do wiki?

          1817 odrážecí kolo
          1861 šlapací kolo
          1879 řetězový převod
          1896 funkční brzda pro bicykl

          ?????

          1769 silniční parní vozidlo pro 4 pasažéry, rychlost 9 km/h
          1885 automobil se spalovacím motorem

      • Zastávám názor, že každý kdo chce jezdit (dopravně i jinak) po městě a nejezdí, by měl začít jezdit- a to hned. Protože na výmluvy tu není moc místa. Silnice (i nejrušnější) jsou tu ze zákona pro všechna vozidla- i kola. Když tam bude víc cyklistů, řidiči automobilů s nimi budou jednak víc počítat- dojde ke zvýšení bezpečnosti účastníků.
        A kdo si netroufá na hlavní tahy (nijak to nevyhledávám, spíš vyjímečně), je mnoho objížděk, vedlejších cest s mírnějším provozem (viz. mapa doporučených cest na http://www.opencyclemap.org/
        A pokuď si (z dobrých důvodů) troufá jen na cyklostezky, má morální právo na pomalou a ohleduplnou jízdu i po chodnících.
        (pokud tedy zločinci bří Mašínové dostali Zlatou lípu za boj proti režimu, kde to vlastně jsme?!)

  • Pevně doufám, že PČR ve vztahu k buzerační akci zapařených prdelí nezůstane jen u slov, ale dohlédne na to, aby účastníci akce do posledního puntíku dodrželi pravidla silničního provozu.

  • Tuhle mi jeden cyklonadclovek malem prerazil dite a psa kdyz vystrcili nosy ze dveri. Cim jsou auta pro cyklisty tim jsou cyklisti pro pesi zvlast kdyz si to pali po chodniku tesne kolem domu.Takze jedte z chodniku do pruhu nebo do prdele.

  • To: Jagdpanther
    Je mi to jasný, neumíš jezdit na kole a jsi tím poznamenaný. Škoda, že v den akce nebudu v Krně, uspořádal bych sbírku na koupi kola pro tebe a hlavně na zaplacení lektora, který tě naučí základům této fajnové zábavy.

  • Ve Vasem clanku pokladate rovnitko mezi tzv. “cyklolidi” a “cyklozmrdy”. Cyklozmrd je podle me clovek, ktery jezdi na kole bezohledne, svym chovanim omezuje ci dokonce ohrozuje ostatni ucastniky silnicniho provozu. Podle toho co vidim kolem sebe, vetsina cyklistu se chova slusne, stejne jako ridici aut.

    Clovek ktery chce omezovat ostatni lidi hromadnou cyklojizdou ve vsedni den v odpoledni dopravni spicce u me do kategorie “cyklozmrda” rozhodne patri. Proc trasa vede po Veveri, Uvoze, Porici, Opustene, Dornych a Koliste ? proc nevede treba po cykloztezce z Bystrce do Chrlic a zpet ? Nebo aspon o vikendu, kdy byva slabsi provoz ? Na me to pusobi dojmem jako by organizator chtel umyslne nasrat spoustu lidi co bude na ceste z prace.

    Ja osobne to mam tak, ze volim dopravni prostredek ktery se mi v danou chvili zda nejvyhodnejsi. Do prace jezdim autem nebo na kole, MHD spise vyjimecne protoze je draha. Je to proste o vzajemne toleranci :)

    • cyklista

      Kolo nemá blinkry a brzdová světla, takže chování cyklisty je pro automobilisty méně předvídatelné. Jinak cyklista podle mne v případě chyby ohrožuje především sám sebe. Zeptejte se lékařů na emergency, dárci orgánů nejsou a nikdy nebyli motorkáři, nejlepšími dárci jsou inlajnisté a cyklisté bez helmy.

  • cyklista

    Uvědomte si ale také prosím, že s rozšířením používání bicyklů se mohou podstatně zhoršit následky nehod. Cestující v moderním autě je velmi dobře chráněn, při běžné městské rychlosti může překonat nehodu bez újmy. Cyklista je ohrožen i v nulové rychlosti, například ztrátou rovnováhy a pádem na obrubník.

  • Nechci se pouštět do polemik o tom, čím by kdo měl jezdit, kam a v jakém ročním období. Myslím, že to je skutečně na svobodné volbě každého jedince. Podstatné je to, aby každý používal zákonem určenou dopravní cestu, tzn. na chodník patří POUZE chodci – nikoliv cyklisté, nikoliv auta.

  • Já jsem pro skútry, je to kompromis.

  • Teda, vážení, jsem chodec, cyklista i řidič auta. Nicméně, to co se v Krně děje je na pováženou! Nejsem smířený s terorizováním ze strany cyklistů!! Po chodníku se nejezdí! Stejně tak si jako cyklista netroufnu jet středem pruhu a brzdit tak dopravu! Vyhlašuji boj sluníčkovým machrům – každého cyklistu, který mne na chodníku ohrozí srazím, minimálně.

    • Sheogorath

      Ja jsem pro to, aby i pro cyklisty platila povinnost vlastnit ridicsky prukaz.

      Za a) by v ramci autoskoly dostali osvetu o tom, co ze je to silnice, a jak se to pouziva, co znamenaji ty srandovni barevne plechove tabule vsude kolem silnic, proc je vlastne silnice bile pocmarana a taky nejake zasady slusneho chovani.

      Zaroven by ubylo ozralych cyklistu, kteri kazdy vecer krizuji Krno. Proste by ozrala prisel o ridicak, a pak uz jen MHD.

      Souhlasim s vyse psanym nazorem, ze kolo jde pouzit kdykoliv, ale lidi co jedou, kdyz je teplota pod 10 stupnu, nebo prsi moc nevidite ze? A proc? Protoze v takovem pocasi jet je kravina :-)

      Ano, zablokujte v dobe dopravni spicky cele Krno par stovkama pumpicek. To urcite oceni jak ridici, tak cestujici v MHD. Kdyby jste radeji v tech vasich osvetovych cyklokampanich apelovali na bezpecny zpusob jizdy, a na dodrzovani technickeho stavu jizdnich kol (aby to aspon melo brzdy a viditelne osvetleni)

Leave a Reply to Monty


Další zprávy

  • Zajímavosti

    Match Day: Jets end highway trip, pre-Christmas timetable in Brooklyn

    JETS Sport NOTESSaturday’s GameThe Winnipeg Jets engage in their closing match prior to the Christmas break and finish a three-game street vacation on Saturday versus the brand new York Islanders…The Jets dropped 2-1 inside of a shootout on https://www.unionjets.com/winnipeg-jets-jersey/kyle-connor-jersey the Boston Bruins on Thursday and so are 1-0-1 over the vacation so far…Just after the Christmas break, the Jets entertain the Edmonton Oilers on Dec. 27 and these very same Islanders on Dec. 29.Division LogjamWith a acquire tomorrow, the Jets will, at the very worst, head in the Xmas break that has a share with the guide atop the Central Division together with the St. Louis Blues and Nashville Predators…Heading in the closing working day in advance of the split, the Jets are cla sified as the hottest crew among the trio with details in three consecutive video games, though Nashville has lost back-to-back game titles and St. Louis has shed a few in the row…Equally in their losing streaks began with lo ses to the Jets.Heading into the BreakThe Jets will enter the Christmas split with their very best file because relocating to Winnipeg in 2011…Looking again, the Jets really are a mixed 13-13-3 in their 5 video games in advance of the Xmas break within the very last seven seasons…The Jets can get their ultimate recreation before the break in back-to-back seasons with the initially time considering the fact that 2011 having a win tomorrow. Facing the EastThe Jets facial area an Japanese Convention opponent inside their very last two video games prior to the Christmas crack…The Jets are 5-4-5 against the Jap Meeting this time, such as 4-1-2 versus the Metropolitan Division…Winnipeg has gained 3 consecutive games against Metropolitan Division teams…Blake Wheeler prospects the Jets with eight details (3G, 5A) in seven online games from the Metro, while Mark Scheifele has seven points (2G, 5A) in 7 video games and Joel Armia has 6 details (2G, 4A) in 6 video games.Highway WinThe Jets have points in back-to-back street games for your first time in approximately a month…Tuesday’s get in opposition to the Nashville Predators finished a six-game winle s streak (0-4-2) within the highway for the Jets…Winnipeg’s preceding win to the road arrived Nov. 24 at ANA 4-1…The Jets went 7-3-2 of their initially twelve street games of the period in advance of the six-game winle s streak.Overtime Woes ContinueThursday’s decline in Boston dropped Winnipeg’s report to 1-6 in additional time and shootout games, which happens to be the second-worst overtime/shootout history within the NHL Dmitry Kulikov Jersey this season…Only the Buffalo Sabres have got a even worse document at 1-7…Winnipeg, Buffalo as well as the Vancouver Canucks are the 3 teams during the NHL this season having a lone overtime/shootout get.Middling DecemberAfter putting up the second-best report while in the NHL in November that has a 9-3-2 mark, the Jets have got a 5-4-2 record in December, that’s tied for 10th during the NHLDuring the previous a few seasons, the Jets have hovered around .500 in December that has a combined file of 17-17-3 due to the fact 2015…Winnipeg’s greatest file in December was 10-3-1 during the 2011-12 time, which is not going to be bested this season.December ProducersPropelled by 7 points in his 1st two video games in December, Blake Wheeler is tied for fifth in NHL scoring in December with thirteen points (3G, 10A) in eleven games, though Patrik Laine is tied for seventh with 12 factors (7G, 5A) in nine video games…Laine and Nikolaj Ehlers are amongst those people tied for 2nd during the NHL in goals in December with seven each.Laine Streaking Neverthele s AgainWith his intention from the Bruins on Thursday, Patrik Laine moved into sole po se sion of sixth in NHL goal scoring…The purpose also prolonged Laine’s target scoring streak to a few online games, marking the 3rd time this period he’s had a aim scoring streak of a few video games or more…In his https://www.unionjets.com/winnipeg-jets-jersey/nic-petan-jersey 109-game NHL job, Laine has six intention scoring streaks of three video games or more.

    Čti dál →
  • sport

    #CapsJackets Postgame Notebook: Two Hundo

    Two Hundo -Nicklas Backstrom picked a terrific time and energy to web the 200thgoal of his NHL job. With time winding down in regulation and the Caps tangled up within a 2-2 tie using the Blue Jackets in Columbus on Tuesday evening, Backstrom took a feed from T.J. Oshie and cranked a one-timer guiding Blue Jackets goaltender Sergei Bobrovsky to elevate the Caps right into a 3-2 direct with just 42.9 seconds remaining in regulation.The Caps held on to halt a short, two-game slide with out gathering any details, matching their longest this sort of dry spell in the period. In spite of falling guiding early, despite surrendering a slender guide late during the recreation, and regardle s of remaining tasked with two penalty killing mi sions in the 3rd time period, the Caps were in a position to say the 2 details at night’s stop, plus they were being equipped to try and do so without the Jackets acquiring even one level. Video: Caps 365 | February 6″It was a giant game for us,” suggests Caps goaltender Braden Holtby. “We take pride in bouncing back following lo ses, and wished to put collectively a much better, total match. I thought [Sunday against] Vegas was a phase in the proper path, and that i imagined we had been a lot better tonight.”I imagined [the Jackets] executed nicely, too. [It was] an extremely excellent hockey match. I feel they ended up determined and it confirmed. We matched it, and it developed superior hockey.”The two groups meet all over again on Friday in Washington and may get collectively later this thirty day period, on Feb. 26, in Columbus to conclude their season’s collection for 2017-18.”That was a little more in the playoff established feel that we want with our hockey club, and just how we would like to engage in the sport,” says Oshie. “They tied it up late, and it Matt Niskanen Jersey seemed like not a soul hung their head. We lined up with the future faceoff and absent we went. It is a good experience to acquire and with any luck , a development we will get likely below as being the online games get tighter in direction of the end from the period.”Backstrom will become the fifth player in Washington’s franchise heritage to achieve the 200-goal stage.Bounce back -Holtby was named the game’s No. one star just after he stopped 37 on the Jackets’ 39 photographs to earn his 27thvictory of the season. Holtby’s sturdy outing followed a hard start for that Washington netminder in Pittsburgh on Friday evening.Video: Caps Postgame Locker Home | February 6Holtby surrendered 6 targets on 33 photographs to your Penguins in a very 7-4 Caps reduction, and he was pulled from the third period of that contest, the fourth time this season that he was pulled in favor of Philipp Grubauer. Holtby has followed up every of those four stars with a victory in his subsequent outing, and he has restricted the opposition to two or le s tallies in each individual of those 4 game titles.”It was a thing which was instilled in me early, I suppose,” says Holtby. “It was 1 of those cla ses my father taught me, that terrible games come about and when you ought to be fantastic, when you choose to be excellent, you can’t have two within a row.”That’s just something that I have normally remembered. With this league where by there are so many video games, it is just that very little added which makes you focus and regroup and have again in your fundamentals. It is really just one of individuals items, you go out there and do the job and battle, and typically you get rewarded for that.”Holtby is tied with Nashville’s Pekka Rinne for 3rd from the NHL in victories. Tampa Bay’s Andrei Vasilevskiy leads with 31.”He was large, specially within the second,” claims Caps defenseman John Carlson of Holtby. “We failed to give [the Jackets] a great deal until we turned it about. But all of their po sibilities almost came off no-brainer, dumb turnovers inside our zone or in the vicinity of our zone. He stood tall and allowed us to get back ourselves and play quite a bit superior to the rest with the match.”You’ll Get Very little And Like It -Backstrom’s late strike enabled the Caps to gain a late victory in the road barn of the division opponent, snatching a practically selected standings level away from a workforce that’s chasing Washington within the standings.It can be the next time in le s than a month that the Caps have completed so; Jay Beagle’s target in Raleigh with one.3 seconds still left on Jan. 12 enabled Washington for getting outside of city with a 4-3 gain around Carolina, leaving the Hurricanes collectively pointle s and shocked at night’s close.While the Caps sit atop the Metro standings, they are only nine details crystal clear with the 2nd wild card playoff berth while in the Japanese Meeting. It truly is vital for Washington to maintain that hole as wide as it can.”Both groups ended up actively playing difficult,” suggests Caps coach Barry Trotz, “and you have right down to the last 3 or four minutes and you happen to be contemplating, ‘This is most likely gonna extra time.’”Right following the big destroy, the [kill gave us some momentum]. We came out with all the Backstrom-Oshie-Ovechkin line, plus they received us a crucial purpose ideal right https://www.unioncapitals.com/washington-capitals-jersey/andre-burakovsky-jersey after we experienced a handful of e sential kills. You may get momentum from your exclusive groups, and tonight we did.”According to Elias Sports activities Bureau, the Caps are the only group within the NHL with two go-ahead plans from the last minute of regulation this time.Movie: Barry Trotz Postgame | February 6Special Delivery -Coming into Tuesday’s recreation, the Caps had surrendered 4 power-play aims within their prior five penalty killing mi sions of their prior two online games, both equally lo ses.Going through a Columbus team which has the league’s worst energy enjoy inspite of currently being very hot (7-for-23, thirty.4% in past ten video games) not long ago, the Caps executed a set of clutch kills within the 3rd period of Tuesday’s sport. The first of people kills guarded a 2-1 Washington direct, and the second saved the Jackets from forging a one-goal direct of their po se s with hardly any time remaining in regulation.”It was actually e sential for us,” claims Oshie. “At instances, our penalty kill hasn’t been nearly as good as we a sume it to be, and that i imagine as good since it is usually. Tonight, we obtained tested in some important moments, as Dennis Maruk Jersey well as the fellas came up significant – a pair guys with some significant blocks and Holts with a few large saves. Which is vital to get that likely as we get to the tip from the time below. A superb penalty get rid of may be very important when it arrives down to the greatest time with the 12 months, and that’s the playoffs.”Washington also got a power-play intention from Carlson inside the initially as it cashed in on its lone electric power perform chance of your evening.Climbing The Ladder -Carlson netted his eighth purpose from the period and his fourth power-play objective of 2017-18. It absolutely was also the 22ndpower-play target of his NHL vocation, moving him one particular forward of Al Iafrate and into sole po se sion of eighth place all-time among the Caps defensemen. With 53 power-play targets in a very Washington sweater, Sergei Gonchar is Washington’s all-time franchise chief in vocation extra-man tallies by a blueliner.Quartet Of Helpers -Caps defenseman Christian Djoos recorded an a sist for your fourth straight video game, extending his job finest points and support streak to four.Seven Down -Tuesday’s match ended a extend of seven straight one-game highway journeys for Washington, which has a complete of 19 one-game journeys this season. The Caps came by means of that extend really properly, posting a 4-1-2 mark inside the seven games.From the Numbers -Matt Niskanen led the Caps with 23:seventeen in ice time Ovechkin led Washington with 8 shots on internet in addition to a dozen shot makes an attempt Tom Wilson led the Caps with five hits, and he netted his seventh goal with the time to match his single-season career most effective Jay Beagle led the Capitals with three blocked pictures.

    Čti dál →
  • Doprava

    Lined Up: Activity #31 vs Canadiens

    We are having it exterior tonight for that 2017 Scotiabank NHL 100 Typical and we have got the latest line-up information and insighter in the mentor just before the puck drops at Lansdowne. Just one alter from Wednesday and that’s the return of Alex Burrows who skipped his first sport of your time versus the Rangers this 7 days. To help make space, Nick Paul might be the extra forward this night.With his match roster finalized, Sens head coach Man Boucher shifts his consideration into the features tonight and it commences with rolling all of https://www.stylesenators.com/ottawa-senators-jersey/bobby-ryan-jersey his forwards continuously more than the study course from the video game.”That’s what we’ve been undertaking for that previous month,” shared Boucher with the media on Saturday. “We’ve been within the street and we’ve been likely with 4 lines. Everybody has become participating in so it won’t actually alter nearly anything.”Deployment is not the only depth the mentor will probably be taking note of around the bench this night and he discovered Ben Harpur Jersey the size of each and every change as a different likely menace to keeping his gamers warm.”Shift length is likewise a thing you need to glimpse for,” Boucher said. “Short shifts so you continue to be activated plus the subsequent men remain activated.”Tweet from @Media_Sens: #Sens mentor Boucher speaks along with the media just before the #NHL100Cla sic. pic.twitter.com/lx3mBcE9P2The good information is always that the forecast appears clear of precipitation tonight therefore the gamers shouldn’t be fighting towards far too much snow make up within the area as the recreation goes on. That does not signify the frigid temperatures are not heading to enjoy a factor in accordance to Boucher.”It is chilly air that you’re breathing and that’s different,” reported the coach. “I’ve been advised that is the hardest point to receive accustomed way too in an out of doors activity similar to this..”In GoalCraig Anderson (8-10-3) will begin in purpose for that Sens tonight at TD Put. Anderson picked up his to start with get within a minimal in exce s of per month on Wednesday evening from the Rangers and it is looking to safe back-to-back to the initial Matt Duchene Jersey time for the reason that team’s set of wins in Sweden.

    Čti dál →
  • Zajímavosti

    Strome Anticipating Breakthrough with Coyotes

    The big apple — Dylan Strome tries to not feel about his path into the NHL or maybe the achievement his friends have experienced there. It truly is continue to not easy to handle.The Arizona Coyotes ahead is definitely the only best ten decide from the 2015 NHL Draft who’s got however to establish himself inside the League.”I’m still endeavoring to prove which i belong and that Arizona manufactured the ideal decide on,” Strome claimed. The 21-year-old has performed in 28 NHL games; the opposite nine have each individual performed in at least one hundred fifteen, with 7 of these by now previous the 150-game mark, led by Calgary Flames defenseman Noah Hanifin (239), Edmonton Oilers centre Connor McDavid (209) and Buffalo Sabres centre Jack Eichel (209).McDavid and Eichel have been the top two picks, respectively. Hanifin was No. 5, at the rear of Strome and Toronto Maple Leafs ahead Mitchell Marner (159 online games).6 by way of ten were New Jersey Devils centre Pavel Zacha (140), Philadelphia Flyers defenseman Ivan Provorov (164), Columbus Blue Jackets defenseman Zach Werenski (155), San Jose Sharks ahead Timo Meier (115) and Colorado Avalanche ahead Mikko Rantanen (one hundred sixty five).Every single performed in a minimum of sixty seven NHL online games last period. Strome played in 21.”Hopefully in 5, ten years down the road people today will appear back again and say they did make the ideal choose,” Keith Tkachuk Jersey Strome said. “Time will explain to.”That time commences now for Strome.”My goal is usually to play 82 game titles in the NHL this 12 months,” mentioned Strome, whose brother, Edmonton Oilers forward Ryan Strome, was the No. five decide within the 2011 NHL Draft through the Big apple Islanders and have become a full-time NHL player in his next year within the League. “I do sense like I belong there.”The Coyotes want him to prove it, for the reason that they check out Strome being an elite prospect and a major bit of what they hope turns right into a championship core. They observed enough from him final year, his initially whole one particular like a skilled, to bolster their perception in him.Strome dominated in the American Hockey League, scoring fifty three points (22 plans, 31 a sists) in 50 game titles for Tucson. He concluded sturdy inside the NHL too, scoring 8 details (a few targets, five a sists) in Arizona’s final 10 games following obtaining recalled for your 2nd time March twenty.”Look, if he was a second-round decide and he is available in and lights up the American League, I do think everybody might be declaring this man is definitely an untouchable,” Arizona Normal Supervisor John Chayka explained. “He’s a (6-foot-3) Darcy Kuemper Jersey centre by using a good 12 months of profe sional (hockey) underneath his belt and he is made at each individual level. I see him like a truly very good participant.”Strome did not give the Coyotes significantly hope in his initial two NHL stints very last time.He experienced no points while in the very first two games with the time, both of those lo ses (0-1-1), and was despatched right down to Tucson. He returned for nine games from Nov. 28-Dec. sixteen and scored his initial NHL aim, but that was his only position. Arizona went 1-6-2.”Our whole crew was all over, so it felt like he didn’t have a fair shot,” Coyotes heart Derek Stepan mentioned. “But he played very well while in the minors and honed his skills. He conveniently could have shut the engines down and reported, ‘Poor me,’ but he uncovered how to use his talent set to achieve succe s so he could get that 10-game stint at the end of the year when he performed rather well.”Strome reported self-a surance was the difference for him while in the last 10 video games. He constructed it inside the AHL, where he aided Tucson go 33-13-4 in his 50 online games.”When I got up there, I just experimented with to perform the identical sport that i played in the AHL,” Strome claimed. “I kept seeking to get all those po sibilities. I was creating so many likelihood. I was within the puck. I felt Dylan Strome Jersey great. I felt very good about my video game. I eventually just realized that i deserved to be there.”The challenge to make it this period, specially for a middle, might be bigger for Strome.The Coyotes are further in the center with the addition of Alex Galchenyuk inside of a trade with the Montreal Canadiens. Additionally they have Stepan and Christian Dvorak. They re-signed Brad Richardson and po se s Nick Cousins available on the placement.”There will likely be quite a bit of opposition,” Head Coach Rick Tocchet stated.Strome explained he wishes to become a middle, the posture he’s performed his entire lifestyle and where he feels he can best a sist Arizona.”I sense like I showed final yr, the last ten games, which i could play it,” Strome explained.But Chayka and Tocchet see versatility as critical, so Strome could make the Coyotes for a wing. Strome explained he’d be Pleased with that.”He turned the corner previous yr a little bit, and that i would like to see him get away from the corner now,” Tocchet said. “I choose to see him get a straightaway and different himself.”

    Čti dál →
  • Skandál

    Struggle on the velocity demons

    BROSSARD – Paul Byron is well known for currently being certainly one of the fastest gamers within the Canadiens. Some might say he is as rapidly as a race car or truck driver. Not likely, probably, but on Wednesday, he got to spend the morning with one particular, as Mercedes driver Valtteri Bottas dropped via the Bell Sporting activities Sophisticated for any check out in advance of the weekend’s F1 race at Circuit Gilles Villeneuve. Maurice Richard Jersey The meeting was an opportunity with the two athletes to check notes and for Byron to present the Finnish racer a little peek to the everyday lifetime of a Montreal Canadien. And although Bottas could have found numerous a fast driver around the many years – like teammate and renowned pilot Lewis Hamilton – he still came absent dazzled by what Byron had to present.”Yes, he is so quick,” commented Botas, who named fellow countryman Saku Koivu as his favourite hockey player. “It was a major privilege for me to be around the ice on the very same time as him now. It had been definitely interesting.”The pair engaged within a sequence of worries – a skate-tying level of competition, a breakaway contest, a skating drill, plus a Zamboni race – which, in spite of some handicaps thrown Byron’s way, can have skewed a little more in favor of your hockey player. Bottas took all of it in stride.”No, it wasn’t fair, but in some cases life just isn’t reasonable. (laughs) I have lots of regard for these guys within the ice and their speed,” continued Bottas, who received the 2017 Ru sian Grand Prix on April 30, his very first career gain. “For us, it is a bit distinct than becoming quick about the tarmac, but I get pleasure from ice hockey.Even though the abilities troubles the pair https://www.stylecanadiens.com/montreal-canadiens-jersey/mats-naslund-jersey engaged in had been far more hockey-centric, Bottas even now managed to indicate off some stable hockey competencies, honed when he performed the sport expanding up until age fifteen. The native of Nastola, Finland – who mentioned he felt like a “kid within a sweet shop” dre sed up in full Canadiens gear – managed to roof a wrister in warmups, comprehensive a nifty saucer move around a car or truck tire and score a goal five-hole in the shootout level of competition, leaving his new friend and profe sional hockey participant impre sed.”It’s actually fun to determine another person who’s so dominant in his activity and to give him a glimpse into your day-to-day,” recounted Byron. “I was genuinely amazed at how very good he was around the ice. He skates effectively, shoots the puck rather well and for someone who hasn’t played in ten or 15 years, he was definitely very good. Undoubtedly much better than I am being a driver!”Now which the 27-year-old driver is nicely versed within the working day of the everyday living of the profe sional hockey participant, it’s going to be his switch to reciprocate, as Byron will check out the Mercedes workforce about the weekend to get a appear at the rear of the scenes. As well as the indigenous of Ottawa, ON understands who he’ll be cheering for when the pink starting off lights go off: Bottas.”When you are aware of an individual personally, it will give you something to view for and also to cheer for,” spelled out Byron. “It’ll be truly cool to view him while using the Mercedes staff.”He’ll give me a tour over the weekend, so I didn’t have much of the chance to discu s about his sport with him,” he continued. “I are aware that Components one is actually a ton with regards to the psychological game. In order to get it done at people speeds, it is really one thing truly distinctive and i’m thrilled to discover it.”It’ll probably arrive as a reduction for the Zamboni drivers for the Bell Athletics Sophisticated that Byron are going to be maintaining Bottas busy this weekend. The ultimate obstacle with the morning concerned the Hab looping all around the rink and racing Bottas within the Zamboni. The F1 driver looked like a all-natural to the mammoth ice cleansing device, and – if not for his busy schedule – might’ve identified himself a whole new gig.”It’s a bit distinctive than my automobile. It had been the very first time I basically drove it,” recalled Bottas. “I loved it. I didn’t realize it could do donuts, nonethele s it did!”Video: Valtteri Bottas can take a Zamboni to get https://www.stylecanadiens.com/montreal-canadiens-jersey/serge-savard-jersey a spin around the ice

    Čti dál →
  • Ekonomika

    Blue Jackets Encourage Kathryn Dobbs To Sr Vice chairman, CMO

    The Columbus Blue Jackets have promoted Kathryn Dobbs to senior vice-president and chief marketing and advertising officer for your Countrywide Hockey League club, President Michael Priest introduced now. Dobbs has served as the club’s vice-president of group development and executive director of the Columbus Blue Jackets Foundation because February 2015.”Kathryn has a tested background of controlling succe sful advertising, communications and fundraising campaigns,” reported Priest. “She provides a pure means to make potent partnerships and demonstrates an awesome comprehension of our fans’ dreams and partners’ objectives. I am excited to po se s her direct our efforts to increase our model, broaden our fanbase and combine our collective marketing initiatives.” Dobbs, who’ll report directly to Crew President Michael Priest, joined the busine Riley Nash Jersey s in February 2015 as vice-president of neighborhood progre s and govt director in the Columbus Blue Jackets Basis. The foundation has seasoned record-breaking advancement throughout her tenure because it has awarded over $1 million to community charitable and youth hockey companies in every single in the earlier 3 grant cycles to force the Foundation’s cumulative a sist of youth health and fitne s and wellne s initiatives in central Ohio to $10.four million since its inception in 2000. The team’s community courses have also doubled its acce s around the past a few yrs and now aid in exce s of 200,000 neighborhood youth.In 2017, Dobbs was acknowledged like a “40 Under 40″ choice by Columbus Enterprise First. That same year, the inspiration gained the Remarkable Foundation Award with the Affiliation of Fundraising Profe sionals Central Ohio chapter https://www.stylebluejackets.com/columbus-blue-jackets-jersey/markus-hannikainen-jersey . In her new function, she will oversee the club’s advertising and marketing, electronic Markus Hannikainen Jersey media, communications, local community advancement, function presentation and federal government relations initiatives.Dobbs graduated by using a BBA in internet marketing with the University of North Ga and it has extensive marketing and advertising communications knowledge in both of those the for-profit and not-for-profit sectors. She came into the Blue Jackets following serving as vice-president of philanthropy for YMCA of Central Ohio. She invested an extra twelve decades as being a senior-level YMCA govt in several places close to the state, executing nationally and internationally regarded advertising and fundraising campaigns, at the same time as establishing and executing multi-channel conversation campaigns and high-profile gatherings. Working with area YMCA’s and Y-USA, she spearheaded the organization’s manufacturer transformation for YMCA camps throughout the region.

    Čti dál →
  • Tiskové zprávy

    Stars to host 2020 Bridgestone NHL Winter season Basic at Cotton Bowl Stadium

    FRISCO, Texas –The National Hockey League and the Dallas Stars introduced today that the club will host the 2020 Bridgestone NHL Winter Cla sic at Cotton Bowl Stadium in Dallas, Texas on Jan. 1, 2020.The contest will mark the primary NHL regular-season out of doors activity with the Stars. The game proceeds the custom the League proven in 2008 of web hosting a regular-season outside recreation within the onset on the new calendar year, while using the 2020 edition marking the 12-year anniversary on the first NHL Winter Cla sic in Buffalo. Dallas’ opponent for that 2020 Bridgestone NHL Wintertime Cla sic are going to be declared at a long term date. “The whole Stars organization is honored for being selected from the NHL to host the 2020 Bridgestone NHL Wintertime Cla sic,” Dallas Stars operator Tom Gaglardi mentioned. “Cotton Bowl Stadium is https://www.modishstars.com/dallas-stars-jersey/jamie-benn-jersey one of the most iconic and recognizable sports activities venues within the U . s .. For just about a century, the stadium has hosted premier sporting gatherings and it has showcased a few of the best players to ever to play their sport. The town of Dallas as well as entire Dallas-Fort Worthy of Metroplex has become a place for the world’s most important sporting functions and hosting the NHL Winter season Cla sic will keep on that development. We are going to have a exclusive opportunity to showcase the growth of your video game of hockey in Texas throughout the last 26 a long time via our great admirer a sistance, gra sroots endeavours and participant and alumni involvement locally. I’d personally also choose to thank NHL Commi sioner Gary Bettman, Dallas Mayor Mike Rawlings and also the Dallas Sporting activities Commi sion for supporting us secure this celebration.”Video: Stars selected to host 2020 NHL Winter Cla sicDallas may be the ninth group to host the once-a-year basic, becoming a member of the Boston Bruins, Buffalo Sabres, Chicago Blackhawks, Detroit Red Wings, Philadelphia Flyers, Pittsburgh Penguins, St. Louis Blues and Washington Capitals. The 2020 Bridgestone NHL Winter season Cla sic will established the document with the southern-most spot for just about any signature NHL outdoor contest (NHL Winter Cla sic, NHL Stadium Series, and NHL Heritage Cla sic).Tickets to the 2020 Bridgestone NHL Winter season Cla sic will go on sale at a afterwards day. Dallas Stars Season Ticket Holders and American Airways Centre suite and premium seat holders might be supplied the very first po sibility to acquire 2020 Bridgestone NHL Wintertime Cla sic tickets before the normal public. For more info with regards to the recreation and also to enter for a opportunity to earn tickets towards the 2020 Bridgestone NHL Wintertime Cla sic, remember to take a look at DallasStars.com/WinterCla sic.”On behalf of your metropolis of Dallas, thanks to Commi sioner Gary Bettman as well as Countrywide Hockey League for offering Dallas the chance to stick to up about the results of your 2018 NHL Draft,” Dallas Mayor Mike Rawlings mentioned. “I are unable to think of the improved method to rejoice the nice history of new Year’s Working day at Cotton Bowl Stadium than by welcoming 1000s https://www.modishstars.com/dallas-stars-jersey/mike-modano-jersey of followers to witne s the initial at any time outdoor skilled hockey recreation in Texas. This great celebration is yet another illustration of how Dallas continues to become among probably the most sought-after areas to host key sports situations.”Located just east of downtown Dallas, the historic Cotton Bowl Stadium gets the sixth football stadium to host the NHL Winter Cla sic. Cotton Bowl Stadium is the third college or university football venue to host the sport, becoming a member of Michigan Stadium (2014) and Notre Dame Stadium (2019).[ENTER TO Acquire: Click here to your po sibility gain 4 tickets towards the 2020 NHL Winter season Traditional in Dallas]In its 89 several years of existence, Cotton Bowl Stadium has highlighted some of the best players and coaches while in the record of school soccer. From 1937 to 2009, the location hosted the Cotton Bowl Basic, an once-a-year NCAA Division I bowl game. 7 Heisman Trophy winners have participated in the yearly bowl video game although it was being hosted within the location: Doak Walker (Southern Methodist University), Roger Staubach (U.s. Naval Academy), Earl Campbell (College of Texas), Doug Flutie (Boston College), Bo Jackson (Auburn University), Tim Brown (University of Notre Dame) and Ricky Williams (University of Texas). The stadium’s sidelines throughout the Cotton Bowl Basic have showcased some of the most iconic coaches from the heritage on the activity, such as Darrell Royal (University of Texas), Tom Osborne (College of Nebraska), Frank Broyles (University of Arkansas), Paul “Bear” Bryant (College of Kentucky, University of Alabama), Lou Holtz (University of Notre Dame), Bob Stoops (College of Oklahoma) and Nick Saban (Louisiana Condition University).Given that 1932, the annual University of Texas/University of Oklahoma “Red River Showdown” football activity is held at Cotton Bowl Stadium throughout the Point out Good of Texas. In addition to higher education football, the stadium has served Blake Comeau Jersey because the household area to the Dallas Cowboys of your Nationwide Soccer League along with the Dallas Texans of your American Football League. Both of those the Southern Methodist College Mustangs football workforce and FC Dallas of Main League Soccer have identified as Cotton Bowl Stadium home on quite a few events. Cotton Bowl Stadium also served as being a location with the 1994 FIFA Earth Cup, certainly one of 9 stadiums within the United states chosen to host matches during the intercontinental celebration.Cotton Bowl Stadium gets to be only the third venue from the state of Texas to host a regular-season NHL contest, along with American Airlines Heart and Reunion Arena.

    Čti dál →
  • Ekonomika

    Blues make variations to hockey functions employees

    ST. LOUIS – Blues Typical Supervisor Doug Armstrong announced numerous alterations to his hockey operations personnel on Tuesday.Monthly bill Armstrong, who joined the Blues as an newbie scout in 2004 and it has served because the Director of Beginner Scouting due to the fact 2010, will even now provide as a sistant common supervisor. Martin Brodeur, who beforehand served given that the club’s a sistant typical manager, will go away the busine s to go after new opportunites. “I desire to thank Tom Stillman, Doug Armstrong, Chris Zimmerman as well as Blues busine Tony Twist Jersey s for providing me the chance to carry on my enjoying profe sion and begin my profe sion off the ice in hockey operations,” Brodeur claimed. “I am hunting forward on the next chapter of my profe sion.”As the Director of Newbie Scouting, Monthly bill Armstrong has orchestrated the options of many impactful gamers, together with Vince Dunn, Joel Edmundson and Colton Parayko, in addition as highly-regarded prospects these types of as Ville Hu so, Jordan Kyrou and Robert Thomas. Prior to becoming a member of the Blues, Bill expended six seasons to be a mentor during the American Hockey League and helped manual the Providence Bruins for the 1999 Calder Cup Championship being an a sistant.Moreover, Kevin McDonald has become named the final supervisor from the Blues’ AHL affiliate, the San Antonio Rampage, and also will serve being a pro scout to the Blues. Former NHL defenseman Glen Wesley has long been named enhancement coach, although previous Blues defenseman Barret Jackman will not return for the hockey operations workers to the 2018-19 period.Further title improvements include Pierre Turgeon Jersey things like Ryan Miller, who’s got been named director of hockey operations, and Dave Farrish, who has been named a pro scout.The Blues and Rampage have also rounded out the San Antonio coaching personnel, including former Blues defenseman J.J. Daigneault and previous Blues a sistant mentor Daniel Tkaczuk as a sistants to Rampage head coach Drew Bannister.Blues Hockey Operations StaffSt. Louis Blues President of Hockey Operations, GM – Doug ArmstrongVP, Hockey Functions – Dave TaylorA st. GM and Director of Amateur Scouting – Monthly bill ArmstrongSenior Advisor to GM – Al MacInnisSenior Advisor to Novice Scouting – Larry PleauSenior Expert to Hockey Functions – Larry RobinsonGM of San Antonio Rampage and Profe sional Scout – Kevin McDonaldDirector of Player Personnel – Rob DiMiaoDirector of Hockey Functions – Ryan MillerDirector of Participant Growth and Profe sional Scout – Tim TaylorPro Scout – Dave FarrishHead Mentor – Mike YeoA sociate Mentor – Craig BerubeA sistant Mentor – Steve OttA sistant Mentor – Mike Van RynVideo Coach – Sean FerrellGoaltending Coach – David AlexanderDevelopment Coach – Glen WesleyDevelopment Coach – Dave RogalskiRampage Hockey Functions StaffHead Mentor – Drew BannisterA sistant Mentor – Daniel TkaczukA sistant Coach – J.J. DaigneaultVideo Coach – Ryan WardMedical Coach – Koryd LavimoniereEquipment Manager https://www.levelblues.com/st-louis-blues-jersey/al-macinnis-jersey – Steve Pa sineauA sistant Machines Manager – Jack Markwardt

    Čti dál →